کد خبر: ۱۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸
دبل علیپور پرپر شد ، دیدار تیم های پرسپولیس و الشارجه با نتیجه تساوی 2-2 به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در دومین هفته لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس دومین بازی خارج از خانه خود را در زمین شارجه برگزار کرد. در این دیدار که با شروع بسیار خوب سرخ ها همراه بود، علی علیپور دو گل به ثمر رساند اما اماراتی ها هر دو بار گل را جبران کردند. نکته جالب این که هر 4 گل این مسابقه در نیمه اول زده شد و در نیمه دوم هیچ یک از تیم ها به گل نرسیدند.

 

هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا 2020
ورزشگاه اختصاصی شارجه، تعداد تماشاگر: 5200
تیم داوری: داور اصلی: بیت کریستوفر جیمز
کمک اول: آنتون اسکِتنین
کمک دوم: اشلی وارویک بیچام
کمک سوم: جاناتان آدام بارِیرو

ترکیب الشارجه:

 

عادل الحوسنی، الحسن صالح، شاهین، کایو، محمد عبدالباسط (72 - ماجد سالم)، سالم سلطان، علی الظنحانی، عبدالله غانم، ریان مندیز، خلفان و شوکوروف


سرمربی: عبدالعزیز العنبری

 

ترکیب پرسپولیس:


علیرضا بیرانوند، جلال حسینی (46- محمدحسین کنعانی زادگان)، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، مهدی ترابی، وحید امیری (دقیقه 74- بشار رسن)، علی علیپور و کریستین اوساگوآنا (70- آنتونی استوکس)


سرمربی: یحیی گل محمدی

شرح گل ها:

 

پرسپولیس 1 - الشارجه 0 (علی علیپور - دقیقه 10): حرکت بازیکنان پرسپولیس از سمت چپ و پاس مهدی ترابی در عمق به علی علیپور رسید و این بازیکن با ضربه ای فوق العاده دروازه سرخ ها را گشود.

پرسپولیس 1 - الشارجه 1 (محمد خلفان - دقیقه 25): حرکت کایو از سمت راست خط دفاعی پرسپولیس و ورود او به محوطه جریمه با پاسی از سوی او به خلفان همراه شد و این مهاجم خارجی دروازه را گشود.

 

پرسپولیس 2 - الشارجه 1 (علی علیپور - دقیقه 27): پاس ترابی در بیرون از محوطه جریمه به علیپور رسید و او وارد محوطه شد و با ضربه ای فوق العاده گل دوم را هم به ثمر رساند.


پرسپولیس 2 - الشارجه 2 (رایان مندس- دقیقه 45+1): رایان مندس سمت چپ دفاعی پرسپولیس را به هم ریخت و شجاع خلیل زاده را هم دریبل زد و با شوتی فوق العاده دروازه بیرانوند را باز کرد.

بهترین بازیکن: علی علیپور

 

علی علیپور مهاجم شماره 70 تیم پرسپولیس نمایش بسیار خوبی داشت و توانست دو گل هم بزند. او یکی از گل ها را در بلافاصله پس از دریافت توپ زد و گل دوم را هم با حرکت و شوت تماشایی به ثمر رساند و دو بار پرسپولیس را پیش انداخت. آقای گل سرخ ها در نیمه دوم نیز عملکرد خوبی داشت و حداقل تلاش زیادی انجام داد اما بهترین موقعیت خود را که از روی سانتر شیری به دست آورده بود، تبدیل به گل نکرد. با این دو گل، علیپور شمار گل هایش در نیم فصل دوم را به 4 رساند.

 

اتفاق ویژه:

 

این بازی اتفاقات ویژه زیادی داشت. از جمله این که علی علیپور یک دبل آسیایی ارزشمند را ثبت کرد اما شاید نکته ویژه، خروج سیدجلال حسینی در بین دو نیمه باشد. سیدجلال در نیمه اول عملکرد خیلی بدی یا اشتباه خاصی نداشت اما به هر حال جای خود را به محمدحسین کنعانی زادگان داد. همچنین این که سرخپوشان دو بار پیروزی را از دست دادند، نکته ای است که باید به آن توجه ویژه ای داشت.

 

شرح بازی:

 

دیدار تیم های پرسپولیس و الشارجه با هیجان بسیار زیادی همراه بود. بازیکنان پرسپولیس حملات پردامنه ای را روی دروازه الشارجه انجام دادند و خیلی زود هم به گل رسیدند. پس از گل اول علیپور نیز این حملات ادامه داشتند اما یک حرکت از سوی کایو با ضربه خلفان همراه شد تا بازی به تساوی کشیده شود. نکته جالب این که بلافاصله پس از این گل کار ترکیبی ترابی و علیپور با شوت مهاجم پرسپولیس گل دوم را برای پرسپولیس ساخت. سرخ ها تا آخرین دقایق نیمه اول برنده بازی بودند اما دریبل های فوق العاده از سوی رایان مندس و شوت دیدنی او کار را به تساوی کشید.

 

در آغاز نیمه دوم مهم ترین اتفاق، حضور محمدحسین کنعانی زادگان به جای سیدجلال حسینی بود. تیم پرسپولیس در نیمه دوم نیز به توپ و میدان مسلط بود. سرخپوشان البته موقعیت خاصی پیدا نمی کردند و تنها یکی دو بار علی علیپور به موقعیت هایی نصفه و نیمه رسید. در ادامه نیمه دوم استوکس و رسن وارد زمین شدند و روند بازی در اختیار پرسپولیس ماند. البته تیم الشارجه نیز چند موقعیت در ضد حمله به دست آورد اما در نهایت شاگردان یحیی گل محمدی و عبدالعزیز العنزی به تساوی رضایت دادند.



برچسب ها: پرسپولیس الشارجه
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
محمد مصطفی نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین شد title
با حکم ریاست تشکیلات خودگردان، «محمد مصطفی» به عنوان نخست وزیر جدید فلسطین کابینه خود را معرفی کرد
مردمان سنگی در شهری سنگی در ایتالیا title
انسان‌هایی که به یکباره و توسط آتفشان شهر با گداخته‌های مذاب تبدیل به سنگ می‌شوند و به همان شکل در شهر می‌مانند و شهر تبدیل می‌شود به موزه‌ای از انسان‌های سنگ شده.
جزئیات عملیات تروریستی در مسکو/ عامل حمله تروریستی مسکو مشخص شد + فیلم title
در پی حمله حداقل سه نفر با لباس شبه نظامی به طبقه همکف یک تالار کنسرت در شهر کروکوس در نزدیکی مسکو و تیراندازی با سلاح‌های خودکار به سمت حاضرین در این تالار و پرتاب نارنجک، بیش از 40 نفر کشته و حداقل یکصد نفر زخمی شده‌اند.
هایده و معین خواننده های مورد علاقه علی پروین و حسن روشن title
اسطوره پرسپولیسی‌ها در پاسخ به اینکه علاقه‌اش به صدای کدام خواننده است؟ بعد از اینکه حسن روشن نام معین را به زبان آورد، گفت: من صدای خانم هایده را دوست دارم و گوش می‌دهم!
کاوشگرِ استقامت محموله‌های حاوی سنگ و خاک مریخ را جمع آوری کرد + فیلم title
تصویری از محموله‌های حاوی سنگ و خاک در سطح مریخ که توسط کاوشگرِ استقامت انبار شده اند. این‌ محموله‌ها آماده میشوند تا با ماموریت بعدی ناسا، به زمین پرتاب شوند.
انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه آغاز شد title
رای دهندگان روسی در شرق دور روسیه شامل «کامچاتکا»، «چوکوتکا» و سایر نواحی این منطقه ۸ صبح امروز (جمعه) به وقت محلی آرای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ روسیه به صندوق رای انداختند.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
برگزیده
پیام نوروزی رهبر انقلاب جهش تولید با مشارکت مردم در سال ۱۴۰۳ title
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.
اعلام ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن تاریخی در نوروز title
ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نوروز ۱۴۰۳ و لیالی قدر اعلام شد.
محدودیت بانکی برای کسانی که ارز مسافرتی گرفته‌اند و مسافرت نرفته‌اند title
بانک مرکزی اسامی خریداران ارز مسافرتی را که سهمیه ارز را تحویل گرفته، ولی بلیط‌شان را کنسل کرده‌اند، دریافت کرده است و بناست تغییرات مهمی در خدمات بانکی به این افراد اعمال شود. یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت ارز در ایام نزدیک به سال نو، در سال جاری و سنوات قبل، افزایش تقاضا در بازار ارز است که موجب تشدید دلالی و سوداگری هم می‌شود.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتانیاهو چه قولی داده بود به بایدن؟ title
اسکای نیوز عربی در گزارشی امروز از عدم تمایل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای گفتگو با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل خبر داد.