کد خبر: ۱۳۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
اقدام پدر چینی در تنبیه پسرش که تا نیمه شب اقدام به بازی با تلفن همراه کرده بود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.

مخاطب24 - پدری که پسر خردسالش را در ساعت ۱ بامداد در حال انجام بازی‌ با تلفن همراه خود مشاهده کرده بود، او را به ادامه بازی تا زمانی که دیگر نتواند بازی کند مجازات کرد.

این کودک اهل شنزن چین در حالی که تا نیمه شب در حال انجام بازی‌های ویدیویی با تلفن خود بود گرفتار شد. در حالی که قرار بود صبح روز بعد ایم کودک به مدرسه برود پدرش با بیدارنگه داشتن او و ادامه بازی او را مورد تنبیه قرار داد.  

پدر این کودک به متروپلیس تایمز گفت زمانی که متوجه شد پسرش در حالی که باید کاملاً در خواب باشد در حال بازی با تلفنش است بسیار عصبانی شد. این در حالی بود که او ابتدا نمی‌دانست چگونه باید واکنش نشان دهد. این مرد می‌خواست به پسرش درسی بدهد که به راحتی آن را فراموش نکند، بنابراین به جای سرزنش پسر به او گفت که می‌تواند به جای خوابیدن با تلفنش بازی کند و اضافه کرد که حتی می‌تواند یک روز از مدرسه مرخصی بگیرد تا بتواند بیشتر بازی کند.

بنا به این گزارش این کودک در ابتدا از تنبیه غیرعادی خود بسیار لذت می‌برد و در تمام طول شب تا حدود ساعت ۷ صبح به بازی با تلفن خود زیر نظر پدرش ادامه داد. اما زمانی که خواب‌آلودگی کودک شروع شد وقتی بچه سعی کرد گوشی را کنار بگذارد و بخوابد، پدرش به او گفت که او هم یک روز از کارش مرخصی گرفته است تا مطمئن شود که پسرش به همان اندازه برای بازی‌های ویدیویی وقت داشته باشد.

این پدر گفت که پسرش چند بار با گوشی در دستش به خواب رفت و علی رغم اعتراضای کودک، وی مجبور شد او را بیدار کند. حدود ساعت ۶:۳۰ عصر، پس از حدود ۱۷ ساعت بازی، پسر از پدرش التماس کرد که اجازه دهد بخوابد و قول داد که دیگر هرگز در زمان خواب با تلفن خود بازی نکند. او حتی پذیرفت که قولش را کتبی بگذارد تا آن را رسمی کند.

تنبیه عجیب کودک بخاطر اعتیاد به بازی موبایل!

ویدیویی که این پدر در تاریخ ۸ مارس در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر کرد، بحث‌های داغی را پیرامون چندین موضوع، مانند اعتیاد به بازی‌های ویدیویی در کودکان خردسال و نحوه برخورد با آن در این مورد خاص را برانگیخت. برخی پدر را به خاطر اینکه خارج از چارچوب فکر می‌کند و پسر را از سرگرمی مورد علاقه‌اش خسته می‌کند انتقاد کردند.

جالب اینجاست که این روش تنبیه کردن بچه‌ها با وادار کردن آن‌ها به انجام کار‌هایی که دوست دارند تا زمانی که غیرقابل تحمل شود، ظاهراً در چین رایج شده است. اواخر سال گذشته نیز یک زوج چینی فرزندشان را مجبور کردند بخاطر تماشای تلویزیون در بامداد، به تماشای آن تا زمانی که خسته شود ادامه دهد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
محمد مصطفی نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین شد title
با حکم ریاست تشکیلات خودگردان، «محمد مصطفی» به عنوان نخست وزیر جدید فلسطین کابینه خود را معرفی کرد
مردمان سنگی در شهری سنگی در ایتالیا title
انسان‌هایی که به یکباره و توسط آتفشان شهر با گداخته‌های مذاب تبدیل به سنگ می‌شوند و به همان شکل در شهر می‌مانند و شهر تبدیل می‌شود به موزه‌ای از انسان‌های سنگ شده.
جزئیات عملیات تروریستی در مسکو/ عامل حمله تروریستی مسکو مشخص شد + فیلم title
در پی حمله حداقل سه نفر با لباس شبه نظامی به طبقه همکف یک تالار کنسرت در شهر کروکوس در نزدیکی مسکو و تیراندازی با سلاح‌های خودکار به سمت حاضرین در این تالار و پرتاب نارنجک، بیش از 40 نفر کشته و حداقل یکصد نفر زخمی شده‌اند.
هایده و معین خواننده های مورد علاقه علی پروین و حسن روشن title
اسطوره پرسپولیسی‌ها در پاسخ به اینکه علاقه‌اش به صدای کدام خواننده است؟ بعد از اینکه حسن روشن نام معین را به زبان آورد، گفت: من صدای خانم هایده را دوست دارم و گوش می‌دهم!
کاوشگرِ استقامت محموله‌های حاوی سنگ و خاک مریخ را جمع آوری کرد + فیلم title
تصویری از محموله‌های حاوی سنگ و خاک در سطح مریخ که توسط کاوشگرِ استقامت انبار شده اند. این‌ محموله‌ها آماده میشوند تا با ماموریت بعدی ناسا، به زمین پرتاب شوند.
انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه آغاز شد title
رای دهندگان روسی در شرق دور روسیه شامل «کامچاتکا»، «چوکوتکا» و سایر نواحی این منطقه ۸ صبح امروز (جمعه) به وقت محلی آرای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ روسیه به صندوق رای انداختند.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
برگزیده
پیام نوروزی رهبر انقلاب جهش تولید با مشارکت مردم در سال ۱۴۰۳ title
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.
اعلام ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن تاریخی در نوروز title
ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نوروز ۱۴۰۳ و لیالی قدر اعلام شد.
محدودیت بانکی برای کسانی که ارز مسافرتی گرفته‌اند و مسافرت نرفته‌اند title
بانک مرکزی اسامی خریداران ارز مسافرتی را که سهمیه ارز را تحویل گرفته، ولی بلیط‌شان را کنسل کرده‌اند، دریافت کرده است و بناست تغییرات مهمی در خدمات بانکی به این افراد اعمال شود. یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت ارز در ایام نزدیک به سال نو، در سال جاری و سنوات قبل، افزایش تقاضا در بازار ارز است که موجب تشدید دلالی و سوداگری هم می‌شود.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتانیاهو چه قولی داده بود به بایدن؟ title
اسکای نیوز عربی در گزارشی امروز از عدم تمایل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای گفتگو با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل خبر داد.