کد خبر: ۱۰۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
معنا و مفهوم بانکداری در نظام بانکی، تغییر کرده است
در سال‌های اخیر به منظور گسترش و توسعه بیشتر مراودات اقتصادی و افزایش میزان رضایت مشتریان، کسب و کار‌های دیجیتال با استفاده از فناوری‌های جدید جای خود را به روش‌های سنتی و خرید‌های حضوری داده است. ایجاد ارزش برای مشتری از اولویت‌های اصلی این نوع کسب و کار است و به افراد این امکان را می‌دهد تا با توجه به نوع نیاز و درخواست خود، محصول و خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

بانک ایران زمین براساس سبک زندگی مشتریان خدمات ارائه می‌دهد

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین :بانک‌ها در این میان نقش موثری را ایفا می‌کنند. ایجاد فضایی امن در بستر دیجیتال می‌تواند برگ برنده‌ای برای یک کسب و کار دیجیتال باشد تا تعاملات مالی خود را در آن انجام دهد.


خدمات بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین این امکان را به فعالان در حوزه کسب و کار دیجیتال، تامین کنندگان و تولیدکنندگان داخلی داده است، تا بتوانند خدمات مالی و بانکی خود را در کمترین زمان انجام دهند.


عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین تحقق بانکداری دیجیتال در این بانک را حاصل تلاش فراوان از سوی مدیران و همکاران بیان کرد و گفت: تغییر در نحوه ارائه خدمات بانکداری با توجه به اولویت‌ها و نیاز مشتریان صورت می‌گیرد.


پورسعید افزود: با پیاده سازی بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین و همچنین برنامه ریزی‌های صورت گرفته مشتریان می‌توانند کلیه امور بانکی را هر لحظه که بخواهند با یک اشاره در تلفن همراه خود انجام دهند.


مدیرعامل بانک ایران زمین فعالیت اقتصادی امروزی را مبتنی بر شبکه‌های مجازی بیان کرد و افزود: کسب وکار‌ها در حال تغییر و تبدیل به یک فضای دیجیتالی هستند. در نتیجه اقتصاد امروز اقتصادی دیجیتالی است که از طریق شــبکه‌های اجتماعی این امکان را به کســب وکار‌ها می‌دهد تا ارتباط مســتقیم بین بانک و مشتریان برقرار کنند و این یک امتیاز مثبت برای دو طرف خواهد بود که در محیطی متفاوت و جذاب فعالیت کنند و به سمت پیشرفت و رونق بیشتر اقتصادی کشور قدم برداشته شود.


پورسعید خاطرنشان کرد: میزان تراکنش‌های بانک ایران زمین طی ۵ سال گذشته حدود ۱۲ برابر رشد داشته است که خود رقم قابل توجهی است. این نشان می‌دهد مشتری با ابزار‌هایی که بانک در اختیارش قرارداده است، سرویس و خدمات امن، سریع و آسان را دریافت کرده است و همین موضوع باعث استقبال و رضایت آنان شده است.


مدیرعامل بانک ایران زمین گفت: اولویت ما در بانک ایران زمین ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان است. ارائه خدمات عادی و معمول در راستای فعالیت‌های سنتی یک بانک است. ایجاد همین بستر‌های امن و کاربردی است که باعث می‌شود مشتری تجربه‌های جدید کسب کند و همین تجارب ما را یاری می‌دهد تا بتوانیم نیاز‌های مشتریان را شناسایی کنیم و بر اساس آن خدمات جدیدتری طراحی کنیم.


پورسعید با بیان اقدامات انجام گرفته برای بهبود وضعیت بانک و نیز اجرای برنامه‌های توسعه‌ای در راستای اهداف کلان تعیین شده در ادامه خاطر نشان ساخت: همانطور که می‌دانید سال گذشته بانک ایران زمین گزارش توجیهی افزایش سرمایه از مبلغ ۴،۰۰۰ میلیارد ریال به ۲۰،۰۰۰ میلیارد ریال را به منظور افزایش سرمایه ۴۰۰ درصدی از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی پس از تأیید هیأت مدیره و اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی افشا کرد.


مدیرعامل بانک ایران زمین در خصوص صورت‌های مالی این بانک خاطرنشان کرد: تمامی صورت‌های مالی به صورت سالانه و کاملا شفاف در سامانه کدال قابل رویت است.


پورسعید از افزایش سرمایه به زودی بانک خبر داد و گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته درایجاد زرساخت‌های بانکداری دیجیتال و نیز برنامه‌های تهیه شده برای افزایش سرمایه بانک به طور حتم قطعاً این موضوع باعث ارائه خدمات بهتر و امکانات بیشتر به مشتریان گرامی و همکاران من در بانک خواهد شد.


مدیرعامل بانک ایران زمین رمز موفقیت در امور برنامه ریزی شده بانک را وجود هماهنگی و همکاری در کنار کار تیمی بیان کرد و افزود: در عرصه رقابت، زمین بازی شعب و ستاد بانک هستند و باید با همدلی، همراهی و اتحاد در بازار رقابت همانطور که تا الان پیروز بودیم، به موفقیت‌های بیشتری برسیم.


مدیرعامل بانک ایران زمین کارکنان این بانک را یک سرمایه برای پیشرفت آتی بانک اعلام کرد و گفت: روحیه و نوع نگرش بین همکاران بر پایه همکاری است که می‌تواند بانک را در برابر تمام فراز و نشیب‌ها حفظ کند و به نتایج قابل توجهی برساند.


مدیرعامل بانک ایران زمین در پایان ایجاد تجربه‌های جدید برای مشتریان را از اولویت‌های مهم این بانک دانست و افزود: دیگر معنا و مفهوم بانکداری در نظام بانکی، تغییر کرده است. امروز بر اساس نیاز مشتری، سرویس به صورت اختصاصی طراحی می‌شود و در اختیار آن قرار داده می‌شود. علائق، اولویت‌ها و سبک زندگی مشتریان مورد بررسی قرار می‌گیرد و بر اساس آن خدمات مختص آن‌ها ارائه می‌شود.

 
برچسب ها: بانک ایران زمین
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
مردمان سنگی در شهری سنگی در ایتالیا title
انسان‌هایی که به یکباره و توسط آتفشان شهر با گداخته‌های مذاب تبدیل به سنگ می‌شوند و به همان شکل در شهر می‌مانند و شهر تبدیل می‌شود به موزه‌ای از انسان‌های سنگ شده.
جزئیات عملیات تروریستی در مسکو/ عامل حمله تروریستی مسکو مشخص شد + فیلم title
در پی حمله حداقل سه نفر با لباس شبه نظامی به طبقه همکف یک تالار کنسرت در شهر کروکوس در نزدیکی مسکو و تیراندازی با سلاح‌های خودکار به سمت حاضرین در این تالار و پرتاب نارنجک، بیش از 40 نفر کشته و حداقل یکصد نفر زخمی شده‌اند.
هایده و معین خواننده های مورد علاقه علی پروین و حسن روشن title
اسطوره پرسپولیسی‌ها در پاسخ به اینکه علاقه‌اش به صدای کدام خواننده است؟ بعد از اینکه حسن روشن نام معین را به زبان آورد، گفت: من صدای خانم هایده را دوست دارم و گوش می‌دهم!
کاوشگرِ استقامت محموله‌های حاوی سنگ و خاک مریخ را جمع آوری کرد + فیلم title
تصویری از محموله‌های حاوی سنگ و خاک در سطح مریخ که توسط کاوشگرِ استقامت انبار شده اند. این‌ محموله‌ها آماده میشوند تا با ماموریت بعدی ناسا، به زمین پرتاب شوند.
انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه آغاز شد title
رای دهندگان روسی در شرق دور روسیه شامل «کامچاتکا»، «چوکوتکا» و سایر نواحی این منطقه ۸ صبح امروز (جمعه) به وقت محلی آرای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ روسیه به صندوق رای انداختند.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتایج نهایی شمارش آرا انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور title
ستاد انتخابات کشور از صبح روز شنبه نتایج شمارش آرا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برای اطلاع ملت شریف ایران اسلامی منتشر می‌کند که براساس آخرین اطلاعات دریافتی، این گزارش به روز رسانی می‌شود.
برگزیده
پیام نوروزی رهبر انقلاب جهش تولید با مشارکت مردم در سال ۱۴۰۳ title
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.
اعلام ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن تاریخی در نوروز title
ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نوروز ۱۴۰۳ و لیالی قدر اعلام شد.
محدودیت بانکی برای کسانی که ارز مسافرتی گرفته‌اند و مسافرت نرفته‌اند title
بانک مرکزی اسامی خریداران ارز مسافرتی را که سهمیه ارز را تحویل گرفته، ولی بلیط‌شان را کنسل کرده‌اند، دریافت کرده است و بناست تغییرات مهمی در خدمات بانکی به این افراد اعمال شود. یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت ارز در ایام نزدیک به سال نو، در سال جاری و سنوات قبل، افزایش تقاضا در بازار ارز است که موجب تشدید دلالی و سوداگری هم می‌شود.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتانیاهو چه قولی داده بود به بایدن؟ title
اسکای نیوز عربی در گزارشی امروز از عدم تمایل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای گفتگو با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل خبر داد.