کد خبر: ۱۰۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

رویکرد‌های ذوب آهن اصفهان در بخش معدن، تامین پایدار مواد اولیه را به دنبال دارد

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از شرکت ذوب آهن اصفهان :وجیه اله جعفری معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایمیدرو در بازدید از دستاورد‌های ذوب آهن اصفهان در چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران گفت: در جریان فعالیت معدنی این مجتمع عظیم صنعتی هستم، رویکرد‌های بسیار خوبی در بخش معدن در ذوب آهن اصفهان پیگیری می‌شود که به تامین پایدار مواد اولیه این شرکت در بلند مدت منجر می‌گردد.


وی افزود: وزارت صمت نیز آماده هر گونه همکاری با ذوب آهن است تا مواد اولیه معدنی در این کارخانه به محصول نهایی مورد نیاز بخش‌های مختلف کشور تبدیل شود.


مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز ضمن ارائه گزارش مبسوطی از فعالیت‌های معدنی شرکت گفت: ذوب آهن اصفهان با شرکت در مزایده، پهنه‌های معدنی خوبی را برنده شد و فعالیت‌های معدنی را به صورت تخصصی تا رسیدن به تامین پایدار مواد اولیه دنبال می‌کند.


وی افزود: ذوب آهن اصفهان احداث خطوط تولید تامرحله ریخته گری شمش بیرون از کارخانه را دردستور بررسی اولیه دارد و دانش و تجربه بیش از نیم قرنی کارخانه نیز بزرگترین پشتیبان ورود به این عرصه است و سبب شده این مجتمع عظیم صنعتی حدود ۹۰ درصد از قطعات و تجهیزات مورد نیاز کارخانه را بومی سازی کند.

 
برچسب ها: ذوب آهن اصفهان
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
وکس صورت در دوران قاعدگی ضرر دارد؟ title
خدمات زیبایی مثل مانیکور، پدیکور، اپیلاسیون و… به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی روزمره‌ تبدیل شده‌اند.
تفاوت قاضی ایستاده و قاضی نشسته چیست؟ title
در یک تقسیم‌بندی کلی قضات به دو عنوان قاضی ایستاده و قاضی نشسته تقسیم می‌شود. قاضی ایستاده به دادیار، دادستان و بازپرس، گفته می‌شود و قاضی نشسته به قاضی صدور حکم گفته می‌شود.
پلمپ قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران بخاطر حجاب! title
پیتزا "داوود" قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران به دلیل عدم رعایت حجاب پلمب شد
بعد از ۱۸ سال نمی‌دانم ناصر عبداللهی را کشته‌اند یا نه؟ title
«ناصر را زده بودند، اما این‌که چه کسی این‌کار را کرد من هیچ‌وقت نفهمیدم»؛ این‌ها گفته‌های فاطمه فهیمی، همسر ناصر عبداللهی است. پس از ۱۸ سال، او در مصاحبه خود روایتی جدید از مرگ پرابهام خواننده مشهور دارد. کسی که به گفته خودش در تمام این سال‌ها متهم به قتل همسرش بوده، اما قانون به او اجازه نداده تا او را پیگیری قضایی کند. این پرونده عبداللهی بدون پیگیری پدر و پسران عبداللهی مختومه اعلام شد و هرگز عاملان مرگش شناخته و مجازات نشدند.
سرعت اینترنت در ایران چطوره؟ title
با وجود گزارش جدید اسپیدتست در ماه مارس ۲۰۲۴ که حاکی از بهبود وضعیت سرعت اینترنت ایران است، جایگاه ایران در رده‌بندی کلی نسبت به دیگر کشور‌ها افت داشته است.
آیا شما عزت نفس پایینی دارید؟ title
عزت نفس پایین می‌تواند نحوه تفکر، کار‌هایی را که انجام می‌دهید و میزان موفقیت شما را تغییر دهد.
مصرف سیگار مضرتر یا ویپ؟ title
بسیاری گمان می‌کنند که ویپ نسبت به سیگار یا قلیان خطر کمتری برای سلامتی انسان دارد. هرچند حالا دانشمندان نسبت به استفاده از ویپ هشدار بسیار جدی داده‌اند.
برگزیده
توصیه مهم رهبر انقلاب به ارتش جمهوری اسلامی ایران title
حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: جا دارد که امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را «حزب‌الله» بنامیم. هر چه می‌توانید، در این خطِّ حزب‌اللّهی جلو بروید.
رئیسی: وعده صادق هیمنه شکست‌ناپذیری اسرائیل را فرو ریخت title
رئیس‌جمهور گفت: بعد طوفان الاقصی، وعده صادق هیمنه اسرائیل را فرو ریخت و ثابت کرد قدرت آن‌ها تارعنکبوتی است.
رئیسی: ایستادگی یمن معادلات را به‌نفع غزه رقم خواهد زد title
رئیس‌جمهور با اشاره به ابتکارات دلاورانه مجاهدان یمنی در جهت توقف نسل‌کشی ملت فلسطین تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت ملت قهرمان یمن کنار ملت فلسطین قطعاً در بازدارندگی جنایات رژیم صهیونیستی مؤثر است و معادلات را به‌نفع مردم مظلوم غزه رقم خواهد زد.
گزارش ارتش رژیم صهیونیستی از جزئیات حمله ایران title
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: ایران شب گذشته بیش از ۳۰۰ موشک بالستیک و پهپاد و موشک کروز شلیک کرد.
سقوط بازار‌های مالی جهان پس از پاسخ ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی title
پاسخ گسترده موشکی و پهپادی ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، بازار‌های مالی دیجیتال را دچار نوسان شدید کرده است.
واکنش سردار حاجی زاده به حمله پهپادی سپاه به اسرائیل title
سردار حاجی زاده به حمله پهپادی سپاه به اسرائیل واکنش نشان داد.