دیدار مدیرعامل بانک ملت و استاندار قم

دیدار مدیرعامل بانک ملت و استاندار قم

مدیرعامل بانک ملت در دیدار با استاندار قم، آمادگی این بانک را برای مشارکت در طرح‌های توسعه‌ای و کمک به رونق و شکوفایی این استان اعلام کرد.
تمدید گواهینامه سیستم مدیریت شکایت مشتری در بانک سامان

تمدید گواهینامه سیستم مدیریت شکایت مشتری در بانک سامان

بانک سامان با اجرای سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان موفق به تمدید آخرین ویرایش استاندارد ایزو ۱۰۰۰۲ شد.
شعب بانک شهر در شهر‌های «ساوه» و «گلستان اسلامشهر» افتتاح شد

شعب بانک شهر در شهر‌های «ساوه» و «گلستان اسلامشهر» افتتاح شد

شعب بانک شهر در شهر‌های «ساوه» و «گلستان اسلامشهر» با هدف بهره مندی شهروندان از خدمات نوین و برتر بانکی افتتاح شد.
پیام مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت سهامی بیمه ایران به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن

پیام مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت سهامی بیمه ایران به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن

مدیر عامل بیمه ایران در نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی و تبلیغات
مشتری‌مداری به معنای واقعی باید در بیمه ایران جاری شود

مشتری‌مداری به معنای واقعی باید در بیمه ایران جاری شود

دکتر علی جباری، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره بیمه ایران در نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی و تبلیغات بیمه ایران یک‌بار دیگر بر ارائه خدمت بی‌نظیر به مردم و اجرایی شدن مشتری‌مداری به‌معنای واقعی تاکید کرد.
بازگشت بیمه ایران به مناطق آزاد

بازگشت بیمه ایران به مناطق آزاد

با دستور و تاکید ویژه دکتر علی جباری، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره بیمه ایران، شعب بیمه ایران در مناطق آزاد تجاری-بازگشت بیمه ایران به مناطق آزادصنعتی به‌زودی احیا میشود.
مدیرعامل بانک مسکن در آیین تجلیل از مادران شهدا در مشهد مقدس:
مدیون والدین شهدایی هستیم که فرزندان خود را در راه انقلاب نثار کردند

مدیون والدین شهدایی هستیم که فرزندان خود را در راه انقلاب نثار کردند

دکتر علی خورسندیان مدیرعامل بانک مسکن در جمع روسای شعب استان خراسان رضوی از مادران شهید مسعود شرافت و امین جوان مصلح از شهدای دفاع مقدس که پدران آنها در بانک مسکن شاغل بوده‌اند؛ تجلیل کرد
عضو هیات مدیره بانک مسکن تاکید کرد؛
جایگاه مناسب بانک مسکن در شاخص ریسک اعتباری

جایگاه مناسب بانک مسکن در شاخص ریسک اعتباری

کارکنان توانمند بانک مسکن در طول ۸۶ سال افتخارات بزرگی را رقم زده‌اند و امروز ما باید با عملکرد شایسته و تداوم روند خدمت رسانی به آحاد جامعه، از تمامی ظرفیت‌های موجود در جهت حفظ این میراث ارزشمند استفاده کنیم
مشوق‌های جدید بانک مسکن برای مشتریان بدهکار

مشوق‌های جدید بانک مسکن برای مشتریان بدهکار

بانک مسکن در راستای مساعدت مشتریانی که موفق به بازپرداخت به موقع اقساط تسهیلات خود نشده‌اند و با هدف بازگشت مطالبات به چرخه اعتباردهی و تداوم ارائه تسهیلات به مشتریان جدید، طرح «پویش» را تا پایان سال ۱۴۰۳ ارائه کرد.
بازدید مدیرعامل موسسه اعتباری ملل از ساختمان مرکزی بیمه تعاون

بازدید مدیرعامل موسسه اعتباری ملل از ساختمان مرکزی بیمه تعاون

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در بازدید از ساختمان مرکزی بیمه تعاون، سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها را عاملی کلیدی برای ارتقای اعتماد عمومی و بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به مردم دانستند.
قبلی۲۱بعدی