چند روز پیش ایلان ماسک پستی در فضای مجازی گذاشته بود، در بین ماهوارهبرها اسم ماهواره بر سفیر ایرانی هم دیده میشد، چه شد که سفیر ایرانی نماد شد برای ورود به فضا؟
در حدود یک سال گذشته مدلهای بزرگ زبانی زیر ذرهبین محققان قرار گرفتهاند، پژوهشگران روشهای مختلفی برای فریب آنها یافتند و خروجیهای مسئله سازی از جمله شوخیهای نفرتانگیز، کدهای مخرب و ایمیلهای فیشینگ تولید کردند یا حتی در مواردی توانستند به اطلاعات شخصی کاربران دسترسی پیدا کنند. حالا به نظر میرسد که این چنین رویکرد فریبکارانهای در جهان واقعی هم امکانپذیر است: روباتهای مبتنی بر مدل زبانی را میتوان به انجام کارهای خطرناک فریب داد.
هوش مصنوعی به ابزاری قدرتمند در بهبود توانایی انسان در پیشبینی وقوع بلایای طبیعی تبدیل شده است که به کاهش تلفات انسانی و مادی و بهبود واکنش اضطراری کمک میکند.
عصر باشکوه جنگنده اف ۱۶ با تسلط هواپیماهای نسل پنجم به پایان رسیده و بهزودی جای خود را به سایر جنگندههای پیشرفته خواهد داد.
مشاور مدیرعامل و رئیس مرکز حراست شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه پرسنل مخابرات، ارزشمندترین دارایی این شرکت است، گفت: با توجه به اهمیت موضوعات مخابرات رعایت قوانین و سرفصلهای حراستی در بخشهای مختلف همواره موجب آرامش و امنیت شرکت است.
معاون شبکه شرکت مخابرات ایران با تشریح بهینهسازی بخشهای مختلف شبکه این شرکت برای گسترش دسترسی به اینترنت پرسرعت در سراسر کشور اظهار داشت: در بخش ظرفیتسازی برای اینترنت پرسرعت FTTH و VDSL از مرز دو میلیون پوشش گذشتیم.
معاون زنجیره تامین مخابرات ایران:
مهندس احمد آزاد، معاون پشتیبانی و زنجیره تأمین شرکت مخابرات با تشریح مأموریتهای این حوزه برای تأمین و پشتیبانی با قیمت و کیفیت مناسب به همراه چابکی و سرعت لازم در فرایند تأمین تجهیزات گفت: آییننامههای حوزه خرید و معاملات و مناقصات را در راستای تسهیل و چابکسازی فعالیتهای شرکت بهصورت دقیق اصلاح کردهایم.
معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران در گردهمایی مدیرن ارشد شرکت که امروز دوشنبه، دوازدهم آذرماه برگزار شد گفت: سیاستهای حوزه سرمایه انسانی را برای تبدیل این بخش به مرکزی برای توسعه سرمایه انسانی و کمک به فعالیتهای درآمدمحور شرکت در بخش فنی و اتصال فیبرنوری بازنگری میکنیم.
معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه همه بخشهای سازمان در خلق تجربه خوب برای مشتری نقش دارند، گفت: همه برنامهها و استراتژیهای بازاریابی زمانی به هدف میرسند که تمام بخشهای شرکت منطبق به آن برنامه همسو شوند و اقدام کنند.
گزارش ارزیابی عملکرد مناطق شرکت مخابرات ایران توسط مهندس یوسف شکوری، معاون راهبرد و توسعه کسبوکار شرکت، اعلام و بر این اساس مناطق خراسان شمالی، سمنان، مرکزی، البرز و تهران حائز رتبههای اول تا پنجم شدند.